Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2008 13:14 - Българската аристокрация
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1095 Коментари: 0 Гласове:
1



Днес бях на интересен обяд. Беше организиран от  някои представители  на така нареченото висше общество, което аз всъщност много уважавам!
Останах очарован от земното им държание и от  това как  приемат един обикновен човек от народа в своите си редици.
Ще си позволя дори да направя сравнение и да кажа, че и те са хора като нас. Говорихме си на нормален и земен език, флиртувахме, заигравахме се.
Стигна се до там, че две представителки ми споделиха за престъпни свои прояви и как в близкото минало са нарушавали някои закони и са пристъпвали границата на морала. Това отпускане и свободно говорене, вероятно се дължеше на моя чар и обаятелност, както и на известните количества шампанско, което погълнахме, но все пак ме топли факта, че се докоснах до подобни персони и успях да ги предразположа...


Тагове:   аристокрация,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!