Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2008 13:27 - Мило другарче
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1403 Коментари: 2 Гласове:
1



Здравейте приятели,

Всеки си има своите си моменти. Добри или лоши.
Днес ми е някак весело и петъчно дето се вика. Проблемите си остават, но някак си гледам на тях от високо.
Има хора около мен на които искам да сторя някои неприятни неща, но хора сме. Нормално е да си прощаваме.
Една приятелка скоро ме беше попитала как може да направи някоя пакост на човек, който се е отнесъл лошо с нея или с нейни вещи. Аз приятелски и предложих няколко възможности, които бяха свързани с физически саморазправи, публични скандали и т.н. все приятни неща. :)
Кому е нужна цялата тази агресия? Нека се обичаме и да си прощаваме.

Прилагам и един поздрав, в който лирическия аз се опитва да сгрее лирическия той:



Тагове:   Мило,


Гласувай:
1



1. totenlicht - този поздрав
26.05.2008 13:36
е и с предназначение да премахне расовата нетърпимост и да подхрани любовта към малцинствата, нали?
много социално отговорен си в петъците:)
цитирай
2. dexter - t.
26.05.2008 13:40
нищо подобно :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!