Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2008 09:36 - Спортна злоба
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1557 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 22.05.2008 09:37


Странна вечер беше предната такава.
След най-гадния работен ден си мислех, че просто ще се прибера и ще се кротна пред тв-то и мюзик айдъла... Да ама не... съдбата ми беше отредила друго. Пак така, но не съвсем.
Цъкнах да се чуя с една приятелка, а тя се оказа, че е с още две някъде около ндк-то. Видяхме се и айде на айдъла. След минутки бях пред втора зала на ндк. Нямах покани, а там се влиза само с такива. Бях на опашка с около тридесет хлапета, повечето от които точно два пъти по-малки от мен. Да не казвам, че почти и толкова по-ниски. Аз се откроявах над множеството с внушителните си 185см, слабо тяло и симпатична визия.
Оказа се, че като се напълнила залата пускали и без покани. Девойката с голямата папка на входа се смили над мен или и трябваше и 18+ публика и реши да ме пусне. Грабнах си аз девойките и хоп декстър у ндк-то на айдъла.
Тъпото беше, че ми изгониха фаворитката, ама какво да се прави.
След айдъла решихме с девойките да отидем на боулинг и да разцъкаме. Смазах ги първата игра. Само едната мацка нещо се опита да ми се опре и аха да ми взема играта, но не... Прощавам и де... беше симпатична. А и двамата играхме втора игра за излъчване на победител, в която бях ненадминат. На мацката и се скофти малко, защото сигурно не обича да пада.  Явно реши да ми го върне тъпкано и трябваше да я изпратя.  Около час и нещо  тя влачи измореното ми тяло по  центъра на  София.  Върна си ми го. Сега сме едно на едно в игрите и си чакам  реванша.
Беше хубава и забавна вечер!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - -
22.05.2008 09:46
Добре си прекарал вечерта!

Дано и днес денят ти е хубав!
цитирай
2. retsboc - И не си гледал мача?
22.05.2008 09:57
Пропуснал си истинската спортна злоба?

(за фаворитката ти и аз съжалявам... беше ми любима, горката.. виж, една Нора по- можеше да се махне с нейния силен дразнещ глас)
цитирай
3. dexter - бях..
22.05.2008 11:00
за манчестър.. ама сега като гледам... били са :)
Аз футбол не гледам :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!