Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2008 09:16 - Не хвърляйте по пода
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1391 Коментари: 2 Гласове:
1



 Аз съм на странно място с много инструкции. Една от тях гласи следното:

"Скъпи гости,

Хавлиените кърпи се сменят съобразно категорията на хотела, но представете си колко тона хавлии се перат ежедневно без да е нужно. Какво невероятно количество препарати замърсява природата ни. Вие решавате!!!

Ако поставите хавлиите на пода, Вие казвате "Моля, сменете ги! Природата не ме интересува!"

Ако поставите хавлиите на кърподържателите или сушилника, Вие казвате: "Ще ги ползвам отново, за да запазя природата!"

Почистване на стаите: всеки ден

Смяна на кърпи: на 2 дни

Смяна на постелки: на 3 дни"

 С пожелание за весел и стремителен уикенд,
Бо.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Не си в пет звезден хотел...
17.05.2008 18:32
Не си в пет звезден хотел...
цитирай
2. dexter - soho
18.05.2008 17:22
С мен звездите бяха точно толкова :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!