Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2008 09:49 - Реших да уча!
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2383 Коментари: 2 Гласове:
1



Здравейте приятели,

Скоро ви разказах за идването си в София. Всичко тук е толкова хубаво.
Снощи мръднах малко до студентски град. Липсваха ми калните улици и разораните ниви на село и реших да се поразходя до там.
Като се прибирах хванах 94 и вътре в автобуса реших, че на есен ще се записвам да уча тук. Да, ще ставам студент.
В село имахме багеристко училище и аз успях да го изкарам. Само не съм си взел държавния и дипломната. Спрял съм училището преди 6 години, но сега ще ида и ще си взема дипломата и от есента ще съм горд студент. Поне така се надявам.
Вече започвам да проучвам къде мога да кандидаствам. Май лесотехническия най-много ми допада. Излизам от там с хубава професия. Той тате и без това сега тегли кредит и купи трактор Булгар ТК45 и една комбайна  Беларус. Взели сме и няколко декара ниви, а от дядо имам 25 декара наследствени гори.
Радвам се, че при мен нещата се нареждат. Идването ми в София ме направи човек с цели и амбиции. ;)
Хайде успешен и весел ден на всички,
Бо.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Весел ден и на теб!
15.05.2008 10:03
Що ти трябва да се мориш да учиш. Ще взимаш по-малко пари, от колкото сега на обекта. Я не се пъни толкова!!!
цитирай
2. thebestdamnthing - И аз от мойто село кат бех у Софията и ...
19.05.2008 00:02
И аз от мойто село кат бех у Софията и решихме с мама и тате, че ке учим там ази, и так и стана - взеха ме у УНСС иии такова там супер, наприхме едно дарение и ся сме студенти у там...
(Няма такъв диалект :( )
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!