Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2008 00:43 - Погледни ме във очите
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3595 Коментари: 7 Гласове:
1



Тя: Здравей, готина тениска.
Той: Мерси. Ти пък си качила две кила.
Тя: Нека се разходим?!
Те: Вървят... мълчат
Тя: Ти четеш ли?
Той: Че кой не чете? Всяко трето звънене на телефона ми е смс..
Тя: И какво прочете последно?
Той: Хайде да навестим Планетата
Тя: Не съм я чела. Готина ли е?
Той: Приказна! Ама след третата водка... докато спреш да чуваш музиката!
Тя: И аз обичам фентъзи. Ще ми я дадеш ли?
Той: Кое? ?@!?!?
Тя: Книгата
Той: Ааа. Върнах я още същата вечер като я прочетох. Веднъж пред входа и два пъти в мивката
Той: Сори
Тя: Нищо де. Какво толкова... ти си сладък...
Той: Аз ли? (засрамено) сякаш си ме опитвала
Той: И ти имаш хубави очи. Ама защо не са ги сложили 30 см по долу да си ги гледам.
Тя: Хихи... благодаря ти. Повечето момчета са тъпаци.
Тя: Ти май си свястен.
Той: Ами... само да ми паднеш
Тя: Хайде аз съм до тук. Можем да излезем някой път... искаш ли?
Той: Ами може ... и да влезем и пак да излезем... и да влезем


Тагове:   МЕ,   очите,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Хей пак успя да ме разсмееш!
15.05.2008 01:12
Благодаря ти за което!
цитирай
2. totenlicht - :)))))))))))))
15.05.2008 09:04
добре де, средностатистически разговор.
ама си пропуснал факта, че една средностатистическа жена честичко е поне леееко цинична и има бая мисли с подобен уклон, които се въртят из главата и :)
цитирай
3. dexter - :)
15.05.2008 09:15
Кроталка: благодаря за вниманието.
Т.: аз представям нещата от едната им страна... ти ако искаш опиши как е от другата...
цитирай
4. totenlicht - аа. . не мога аз да пиша такива цин...
15.05.2008 11:01
аа.. не мога аз да пиша такива цинизми:)
кажи на Пакост
:)))
цитирай
5. dexter - тя
15.05.2008 15:08
Пакост не ми говори много много... последно една армия с нея правихме и това беше...
цитирай
6. totenlicht - e to se e vidqlo togava. . ama ako c...
15.05.2008 15:49
e to se e vidqlo togava.. ama ako chakash na mene, shte se pensionirash :)
samo da predupredq.
no vse pak shte se postaraq, shtom s Pakost si mylchite.
цитирай
7. drblondy - Какво разголване на мисли само... :)
15.05.2008 16:40
Чудсно беше за закуска!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!