Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2008 22:18 - Рекламите на любимата напитка
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2626 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес осъзнах, че доста голяма част от рекламите на Кока Кола ме усмихват приятно. Няма значение колко тъпа е рекламата... аз се усмихвам. Това заключих, когато гледах новата реклама с олигофрена, който стои на пейката до една мацка и имитира звънене на мобилен телефон.

Жаден съм за нови реклами на Кока Кола!

Ето клипчето (мисля, че мацката играеше в един мой любим филм за едни хлапета от лондонските гета):



Тагове:   напитка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bestregards - ЕЕЕЕЕЕЕ
01.05.2008 23:06
момчетооо с колата. :-)

ах, този маркетинг!

чак за реклами на кока кола ожадняват хората....
по соц време имаше теория, че формулата на колата е такава, че да те гони непрекъснато жажда за кока......

на мен пък тези марки ми втръснаха.... мислех да бойкотирам всичко американско, обаче то тая работа е като с постите
цитирай
2. totenlicht - ха ха ха ха
12.05.2008 16:34
защо да е тъпа рекламата, ве, Декс?!?
в сравнение с доста други техни, тая е направо гениална.
на мен пък ми харесва, въпреки че съм критично настроена към рекламният отдел на тая компания принципно:)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!