Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2008 12:12 - Празникът се отлага! Чукането?
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1032 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази година се бях подготвил отвсякъде за празника. В четвъртък и вчера боядисах няколко кори с яйца. Няколко дни правя козунаци и пълня кифли със всемъзможни сладко-солени пълнежи. Зайчето беше основния мотив в облеклото и поведението ми... и за какво всичко това? Всичко за да посрещна тържеството на живота над смъртта, чрез светлото Христово Възкресение.
Дръжки.... Днес прочетох някъде, че учени  са открили труп в  района на Светите земи. Трупът бил в напреднала степен на разлгане (труполози предполагат, че е на около две иляди и кусур години). Бил с бяла роба. На места бил разпробит, а по главата му имало следи от скречове. Видимата възраст е била около тридесет и няколко години. Дали този пич и бил обикновен младеж с повече татуси и пиърсинги или не? Това не мога да кажа.
Всеки вярва в това, в което иска да вярва. Аз днес ще си се чукам и ще казвам онези думички, защото така съм свикнал.

Приканвам всички мои читатели да хванат борека днес и да чукат наред!
Весел празник,
Бо.


Тагове:   отлага,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!