Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2008 14:01 - Грешник ли съм?
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1370 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2008 14:03


...
...
...
Все не мога да ги оправя тези обичаи и традиции.
Днес май съгреших. Бях чул, че се пости. Реших да постя от днес чак до Великден. Събудих се в осем, но толкова ме мързеше да стана от леглото..  викам си, че това е идеален повод за пречистване. Не само ще постя, но ще се подложа на пълно въздържание и глад, за да не хапна нещо от животно без да знам.
Нямаше обаче как да надвия жаждата си за забавления и със сънени още очи придърпах звяра е леглото си. Включих го и почнах да броузвам!
Около обяд глада започна да надвива мързела. Нали съм си и на гости при мама и тати в момента. Реших да спра да постя и да гладувам за около час. Изядох една вкусна свинска пържола с пържени картофи. Преди нея си хапнах зелена салатка с варени яйца! Накарах мама да свари нови яйца, а не да взема от боядисаните, защото тя ми излезе с някаква теория, че не трябвало да се ядат айца.... айде бе...
В един часа пак се върнах към поста.
Сега не зная дали е грешно това, което сторих. Забранено ли е днес да се яде месо и яйца или не? Пости ли се днес?
Реших за по-сигурно да пусна и няколко поста тук. Току виж греха ми се изкупил.
Само ще помисля с какво да ви занимавам тези дни!


С пожелание за здраво сварени яйца и да ви хване боята,
Бо.


Тагове:   грешник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cindy - Твойто нищо не е!
29.04.2008 11:19
На разпети петък така съгреших - спуках се от бачкане в деня, в който Господ е забранил! И поради тази причина и днес съм на работа, но се въздържам от съгрешаване (с работа де) :))))))))))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!