Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2008 13:39 - Обяд със спецчастите
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2241 Коментари: 5 Гласове:
0



Днес имах странен обяд. Бях излязъл на най-нормален и рутинен обяд с колеги, а в крайна сметка се оказах обект на специална разрботка и потърпевш от акция, застрашаваща живота ми и този на околните.
Кротко си хапвам класическа мусака, която старателно бях смесил с две лъжици кисело мляко и съвсем отделно си пиех чаша студен айран със сол, когато изведнъж бях нападнат. Навсякъде около мен се разхвърча мусака. Много се уплаших.
Оказа се, че си имам работа с трениран боец. Явно беше доказал способностите си в боя, а вида му не издаваше по никакъв начин този факт.
Ето го и него:
image

Една от любимите ми колежки е била двоен агент. Мислех, че е желязна и няма да се поддаде, но явно ме е издавала на недоброжелатели. След тази атака ще променя отношението си към нея и вече ще бъда много внимателен да не ме изцапа пак с мусака.

Бо.


Тагове:   обяд,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Срещу уплаха - плюеш си три пъти в ...
15.04.2008 13:43
Срещу уплаха - плюеш си три пъти в пазвата. Помага.
цитирай
2. dexter - а
15.04.2008 13:44
може ли в нейната?
цитирай
3. анонимен - v neinata ne moje
15.04.2008 13:49
leleeee
to ne beshe narochno, bez da iskam beshe
i + tova snimkata ne e pravdopodobna i nai-vajnoto -ne si izcapan,
a trqbvashe :)
цитирай
4. krotalka - кЪДЕ ПАК СИ СГАЗИЛ ЛУКА.
15.04.2008 13:59
кЪДЕ ПАК СИ СГАЗИЛ ЛУКА.
цитирай
5. dexter - аз ли
15.04.2008 14:10
никъде... мен щяха да сгазят... добре, че колежката се оказа разбрана :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!