Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 13:49 - Кълнове и чесън
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2293 Коментари: 4 Гласове:
0



Другари и другарки,
Държа да ви информирам за развоя на събитията днес. Обстановката на фронта е все така напрегната. Партизаните все са все така мълчаливи и не можеш да им хванеш спатиите. Мисля да блъфирам. Ще си цакам на всичко коз и каквото ще да става. Все ще дойде някое сто или двеста. ;)
Държа да споделя, че днес обяда беше слаб. Със Стоянчо се полутахме двамцата из няколко долнопробни кръчми и хана и в крайна сметка обядвахме в един китайски хан, където ядохме пиле по императорски и вкусна салата от кълнове. Лошото е, че в салата имаше малко чесън и ся ми е тъпо. Взех дъвки, ама все пак искам да се извиня на колежката от дясно. Освен това искам да подразня и някой друг, че съм хапнал така вкусно и толкова много ми е харесало... той си знае.
Тука са ми сложили една много разтропана мацка за колежка и тя ги умее и чатка нещата. Браво.
Сега ще се боря с ежедневните задължения.
Та такива ми ти работи драги ми смехурко.



Гласувай:
0



1. анонимен - От колежката в дясто
25.03.2008 13:52
Нямаш проблем ще го преживеем :)
цитирай
2. drblondy - За ефекта на чесъна...
25.03.2008 22:54
ефекта на чесъна знам,че се тушира с прясно мляко...как се лекува ефекта на комбинацията от двете обаче,все още незнам...:))) обещавам да проверя и да докладвам...
цитирай
3. dexter - хаха
25.03.2008 22:59
ми с оцет май :)))
цитирай
4. drblondy - :)))
25.03.2008 23:32
"Симетикон..."
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!