Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2008 21:27 - При директора се влиза само по голяма нужда!
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1976 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 12.03.2008 23:33


Колко време мина?

Тези дни съм доста зает. Преуморявам се. Не мога да мисля. Блокирам. Правя по доста неща едновременно. Тежко е.  Почва да ми писва.
Едно време ми казваха "учи, за да не работиш", а то какво стана. И кога ще дойде времето да съм на острова и да си харча милионите? Има време сигурно. Поне е интересно бачкането.

Виждам надежда...

Май почвам да се увличам по една мацка, а не му е сега времето и не му е това мястото. Мразя като се получи така... какво да правя с нея? Какво да правя по принцип? Може да избягам... други вече го сториха...

Спирам да мисля... на глас.



Тагове:   нужда,


Гласувай:
0



1. veselushka - За умората и мацката :)
14.03.2008 09:40
1. Умората - иде пролет, всички сме така, пий витаминки, хапвай плодчета и салатки и дано се оправиш ;)

2. Мацката - то винаги става, когато не му е времето (т.е. "хубавите неща се случват, когато най-малко ги почакваме"). Просто се отпусни и се наслади на това, което ти се случва ;)

Както сам казваш, "Животът е един от най-сложните" ;)
цитирай
2. tsefey - Светът е голям и спасение дебне отвсякъде :)))
15.03.2008 19:27
Вземи си почивни дни или преразпредели работата.
Всичко се случва закономерно. Анализирай малко повече или пък не анализирай, а действай :)
ади със здраве :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!