Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2008 14:12 - Следобедно, мартенско и женско
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 922 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2008 14:23


Пак е работно. Малко от средата на седмица я подхващаме тази.. ама така ще е.
Днес на обяд пак беше различно и полузабавно. В началото само малко беше кофти. Позабавих се и другите тръгнаха без мен, а аз сам самичък с един колега, трябваше да стигна до заветната кръчма, където да сложа няколко залъка в устата си.
По време на обяда бях обвинен несправедливо в лъжа и подвеждане в заблуда на част от другите. Това обвинение ми отправи готината ни колежка с червената коса и боен нрав, която днес беше с дънки и черна блузка, под която пък имаше жълта ризка, на която се виждаше само яката (за бельото предполагам, че е черно, защото днес мачкаше наред... ама само мога да предполагам де). Обещах да не и споменавам името, а аз държа на обещанията си!
Друго интересно беше, че подло излъганата от мен колежка, на която от солидарност с горната няма да кажа името и която днес беше също с дънки и черна блузка, на която на места има леки моряшко - зебришки мотиви... и която има една мартеница на врата, една на лявата ръка и много на дясната... та тя направи математическо умозаключение, което ни подведе в дълбок размисъл и разбира се не беше и вярно. Нищо, че е професионален математик.
Имахме и някои елементи на включване от третото божествено създание, споделило обяда си с нас... колежката с черния панталон и бялата ризка с черна блузка отгоре. Нейните включвания бяха по-скоро на  синоптично-прогнозна тематика, както и малко физика (в частта с насочване на въздушни потоци).

Общо взето това е. Обяда си мина под знака на  "С жена и с радиоточка не се спори!".
Друго интересно днес нямаше. Остава многото работа, от която главата ми пуши. Имам желания сега да съм на друго място и да правя други неща (свързани с равномерното потъмняване на кожата, вътрешна и външна хидратация (вътрешното може и дехидратация да е) на организма и т.н.).

Искам да кажа още, че си взех и бележка и повече няма да правя така (поне не много)!

Хубав ден,
Б.


Тагове:   МАРТенско,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!