Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2008 22:26 - Разхвърлени мисли, защото ми дойде пауъра
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1894 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2008 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сега съм в тъмната си килия и правя поредния препис на ... това беше друг сериал.
Сега съм си в къщи и си почивам от тежкия и динамичен ден. Седнал съм пред компа, зад мен е София, а до мен е тя. Стои и ме гледа. Моята Стела. Май вече е редно да ви поразкажа за нея. Запознахме се преди доста време. Всъщност ... хм... сега като се замисля това име периодични изниква отнякъде и ми разбърква живота. Стела е хубаво име. Сегашната ми Стела е висока, малко закръглена и на моменти студена. Като се запознахме ми се стори умна, но след като я употребих е изпразнена от съдържание за мен. Сега е просто поредната бирена кутия на бюрото ми. 
Ех.... живот. Животът е една игра. Хващаш джойстика и до последно се бориш с него. Хванеш ли му ритъма си върви... от време на време те изпръсква с кал и пак се нормализират нещата. Всеки си има своите периоди... върхове и спадове. Имаме си и "граничните ситуации", за които говори Ясперс (ако не ме лъже паметта). Падаме, ставаме, скачаме, пак падаме... днес си пееш, утре ти пеят... както казва Шишо Бакшишо.
Тук може би е редно да спомена Гера... мойта верна....хмм... читателка, която ме чете от първия ми пост насам. Е, не съм писал много... ама чете момичето... занимава се. Освен това не, че имам само една читателка... НЕ! Ама само Гери искам да поздравя в прав текст. Обещавам като отида пак в Италия да и отида на гости да ми сготви макарони и да ми наточни домашно вино.
И последно да не забравя... утре вечер ще ходя да пия бира с един... сутринта, ако си прочета поста да си напомня... да не го вържа младежа. Срещата ще е полуработна... ей така без вратовръзки. 

Айде със здравИ,
Б.

П.С. Мацките, които се чустват готини, нека оставят коментар и телефонен номер в него!
П.С.С. Май току що осъзнах точно какви момичета ми допадат. Харесват като стил, поведение, външен вид, носене и т.н. чернокоската от ТАТУ. За справка ще пусна клипче. Та тя е супер жива и свежа, готина и май забавна.



Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



1. анонимен - gerry
05.03.2008 22:42
I taka gorespomenatata Gery sam az.Bojkin,blagodarq ti,az za kakvo te potarsih,to kakvo stana.YAHUUUUUUUUUUUUUUUUUU.Pak,4e ti 4eta vseki blog i tova si e vqtno da znae6.Otna4alo ostanah malko razo4arovana,4e nqma da spomene6 Nirvana,no sega mai mi mina.SUPER SI.A za makaronite-nikakav problem,ama vinoto ot teb,4e balgarskoto se e balgarsko.Prodaljavai vse taka!!!!!!!
цитирай
2. dexter - Е
05.03.2008 22:48
аз много вино не пия.. ама добре де... щом ще има макарони :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!