Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2008 22:15 - Огняроинтелигентска... и поста и той такъв
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1589 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2008 22:35


Сънно тракат 
релсите във мрака.
От умора 
ставите болят.

Някой би въздъхнал:
"Не очаквам..."
Не! Очаквам!
Чака ме светът.

 Зная свойто място
във живота
и напразно
няма да се дам.

Честно ще умра като
работник
в боя ни
за хляб и свобода.



Еххх, бат Кольо.... овапцахме я... дето се вика. Мислех скоро да не се обаждам, ама ей ме на.  Странни работи стават тези дни по моите земи. Ама то като тръгна на зле от миналата седмица и все така. Миналия чевъртък ми беше като петък 13ти. 
Антон Хопкинов би казал(след поредната спечелена игра на хандбал), че прегорихме яденето и на вятъра отиде един влак стока около петък. Какво да се прави... случва се и на най-добрите. 
Съботата също беше тежка. До обяд я изкарах задушевно. Почетох, който трябва и ядох много кекс и евтини вафли. Видях се с приятели и с родата. 
Съботната вечер..... историята помни и някой по-тежки случаи. Примерно атомната бомба над Хирошима, фоерверките при Чернобил и други. Алкохола е гадно нещо. Повече няма да пия. Незнам какво ми е на фейса или на държанието, че все ме цакат с топла бира и менте ром.
Неделя спах... цял ден... цяла вечер. Обърнах си режима. Още не мога да се оправя... 

Абе жизнените показатели са ми на лоу.... идея нямам где ще му излезе края... Ама ще се чуе!

Братя, със здраве и творчески успехи! 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Хващай
04.03.2008 22:38
се в рЪце овреме, да не идвам с голямата точилка да те вкарвам зорлем в правия път. Ай със здраве. :)))
цитирай
2. dexter - ???
04.03.2008 22:40
Ти не беше ли момиче?
цитирай
3. veselushka - Бравос :)
05.03.2008 09:16
Прав си, по-хумористично трябва да се гледа на живота. Знаеш за какво ти говоря...
цитирай
4. dexter - ???
05.03.2008 09:24
Не ви разбирам коментарите. Идея си нямам за какво иде реч!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!