Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 10:06 - Куцукайки
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1618 Коментари: 1 Гласове:
0



Може би е редно да разкажа как приключи вчерашния прекрасен ден или как започна днешния... все ще е вярно. Дължа го на скромната си аудитория и верните си читатели и фенове.

Снощи беше гадна вечер. Ходих в Строежа. Беше ми тъпо. Там по принцип не се забавлявам много. Ходя там заради червенокоската на бара отдясно на входа. Друго заради, което ходя там е сладураната, която всеки път е там. Някаква сладка девойка. Всеки път си е там.. или ходи често или се дебнем с нея. Винаги е обградена от много мъжко внимание... ама май страни от обожателите си. Вероятно си има младеж или търси нещо специално (не загорка). Уатевър...
В Строежа бях с двама приятели. Една колежка обеща да дойде и да доведе две мацки. Дойде само с една. Не съм очарован. Тръгнаха си веднага след една бира време.
Аз пих две бакардита и също си тръгнах. Вече за незнам за кой път забелязвам, че бакардито от различните барове в Строежа е различно. Това от бара до тоалетната е май нещо менталиво, ама това на девойката с червената коса е яко.
След строежа решихме да си допием с единия младеж при Петя в Грамофон. Метнахме се на едно такси и отидохме. Беше около 1.30ч., а Грамофон беше затворен. Кофти. Прибрах се и си легнах.

Много мразя такива вечери...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - От въпросната колежка :P
27.02.2008 14:11
Хей, сърдитко! Аз ти казах, че ще дойда за малко, няма какво да се цупиш :P Освен това, мога да отговарям само за себе си и не нося отговорност, че на едната приятелка й се приспа и не дойде!

Що се отнася до сладураната, колко пъти да ти казвам - само с гледане не става :D Вземи да направиш нещо, ако искаш да разбереш дали ти си специалният ;)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!