Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2008 15:57 - Днес?!?
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1049 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2008 17:38


Станах рано, прегледах някой неща и активирах някой други. 
Май фадър днес има ден ден... обадих му се рано... пожелахме си каквото си пожелахме... нямало да има парти.. наболявал го зъб и не му се празнува, но обеща като се завърна в родината да отбележим празника. 
Навън са наизлезли хора и аз бях наизлязъл. Ходих до кентъки да хапна. Взех храна за вкъщи, беше претъпкано и нямаше къде да се седне.
Сега ще ходя с един приятел да пия бирички и да гледам мацки. Предложих и на една колежка, ама тя ме отряза зверски. Нищо!
Изчезвам,  че се обадиха... може да довърша това по-късно.... тук защо няма запази чернова???

Ето го и довършването. Бях на ндк по лятно... пих бира и умрях от студ! Мацки нямаше. Само някви крокодили... да му се не види... Да ги пита някой къде са тръгнали в това студеното.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!