Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 17:27 - Лудостта на един народ
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2195 Коментари: 3 Гласове:
0



Боговете сигурно са полудели!

Пак е петък. Аз по принцип живея заради петъците. Днешния петък ми тръгна малко куцо. Успах се с 15 минутки и станах в 6.45. Тъкмо щях да идвам към работа в 8.25 и звънна онзи гад дето мери водомери (хах, че яко). Съобразно законите на Мърфи ме държа 20 мин, колкото да не мога да дойда без такси на работа. Мислех да му приложа законите на гравитацията и да го халосам с нещо докато се дупи в банята. Вечерта обаче трябваше да мисля как да разкарам трупа, а и съквартиранта ми можеше и да забележи положения труп в банята.. не че размазаните хлебарки го трогват или много торби с боклук...ама знае ли се....
Хванах си такси.. шофьора слушаше зи-рок... имаше задръстване и той припяваше на някой от парчетата по светофарите. Ужас беше. :)
Поне на работа е спокойно. Ол боссес са оут оф офис и е някак спокойно. Това е добре, защото днес ми е петъчно.
Днес свърших адски много работа! (това е ако ме четат и шефовете)
На обяд хапнахме с колеги. Пробвахме една алтернативна кръчма, която е малко по-далеч от офиса. Там е вкусно, но пък обяда не беше много весел.
Сега ми е интересно каква ли ще е вечерта. Може да мръдна някъде да смръкна някое и друго ромче с един приятел. Само дето не сме измислили къде. Не ни се ходи в студентски град, а не ми хрумва някой хубав бар тук по центъра. Питах една колежка и тя предложи един, ама не ми прозвуча добре.

Този пост го пиша от обяд. Постоянно се занимавам с нещо и не мога да го довърша. Хубаво е, че май ще се пие. Има вероятност да е в един бар, за който се сетих. :)


Тагове:   народ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - опитай
22.02.2008 17:52
до 23 часа, айде , не е бар, ама вкусно готвят - магерницата, а след това - камино, че е още нов и не е претъпкан. в синатра вече места няма.
цитирай
2. dexter - alexalex
22.02.2008 19:44
благодаря за предложенията. Мисля си за бар с лежерно хаусче, където мога да си седна и да пия две-три бакардита. Май ще е грамофон. Това с яденето мога да го оттренирам друга вечер!
цитирай
3. анонимен - Зирок е по-добре от колкото радио ...
17.08.2010 08:48
Зирок е по-добре от колкото радио Вероника примерно
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!