Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2008 19:49 - Уникално... за България
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 781 Коментари: 1 Гласове:
0



Тъкмо се прибирам. Умрял съм от студ и от глад. Метнах една пържола на скарата и докато чакам да цвърне ще разкажа какво ми се случи преди малко. Ще гледам да не е много обяснително, за да не ми изгори пържолата. Ако някъде мисълта ми се губи, ще е защото ходя до кухнята да я въртя (пържолата).

Излизам си аз със Стоянчо от работа, както обикновено към 18.04 часа и се спираме на спирката да чакаме онзи трамвай, който бях описал в един от първите си постове. Идва въпросната десятка и ние се мятаме в нея. За части от секундата трамвая се препълва и аз с крайчето на по-синьото от двете си кафеви очи виждам как една девойка и тя ме вижда. (тук отивам до кухнята) (още и трябва - не е за обръщане) След като ме вижда, че аз я виждам, че тя ме вижда явно се решава, че трябва да ме заговори и си проправя път до мен. Вкарва един лакът на чичкото между нас и идва по-клозър (дето се вика). Хвърля два белтъка и на Стоянчо и отваря една папка (като онези студентските...дето трупаш лекции в тях). Вади от там два флаера и дава на мен и на Стоянчо. Викам си ок де... тази е някакъв спамър. Взех си листовката и се усмихнах, защото беше кажи речи симпатична. Девойката реши, че трябва да ми разкаже какво пише на листовката. Явно беше разбрала, че аз така си ги взимам и си правя солнички от листовките (без да ги чета). А какви солнички правя - цели оливерници.. ма за тях друг път. Почва девойката да ми разказва. Ставало дума за Иракли. Разказа ми на две на три за какво става въпрос (сякаш аз не съм запознат) и после спомена за протеста, който организират. (тук пак ходих - завъртях я... свила се е)  Та протеста ще е на 14 февруари - денят на по-влюбените сред алкохолиците и денят на по-пияните сред влюбените - св.св. Трифон Валентин. Протеста ще се изразява в най-голямата и масова целувка или както те са го нарекли Целувка за Иракли. Всичко това ще се случи на въпросната дата от 18 часа. Вероятните места за "протеста" са две: моста на влюбените или площад Батенберг. Мацката каза, че зависело от общината още. Ако някой го интересува повече имало и сайт: ввв.даспасимиракли.орг (всичко това на латиница). 

Мен дерта ми е друг... със Стоянчо сме близки, ама в масовки като тая с него не ми се участва. Търся си мацка, която е загрижена за безхаберието в България и за незаконното строителство в защитени райони. Ако има желаещи мацки да протестират с мен, нека пишат. После може да продължим протеста и на други места. Една ни е България...трябва да си я пазим. (готова е...сега ще правя сос)

Желаещите за протест мацки да пращат CV и снимки в цял ръст.  Интервютата ще провеждам в дните преди протеста и в удобно за двете страни време.




Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Декстър,
12.02.2008 11:05
моето момче, ти си дал фира. Похвално.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!