Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2008 09:07 - Римски въртележки
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1805 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Преди няколко месеца бях(ме) в Рим. Там снимах. Идеята беше да направя хубав филм за там, но това беше първия ми опит с камера... нямам техника... качеството е лошо. Все пак посъбрах около час и нещо суров материал, но касетките така си стояха. Тези дни се заех да прехвърля касетките на компа. Това не е всичко. Заиграх се. Два дни разучавах една програма за видео обработка и в крайна сметка се получи нещо като истински филм (дори сега работя по субтитрите). Видеото се обработва адски бавно, но все пак стигнах до някъде. Дори успях да направя трейлър към филма.

Първи опит в снимането и монтажа:






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vasilenas - Добре си се постарал!
11.02.2008 09:36
Сега дори ме е яд, че ние не бяхме в същата група за Рим, щеше да е забавно да участваме в такова филмче ;-)
Успешен старт в режисьорската кариера!
цитирай
2. alexnenov - БРАВО!
11.02.2008 09:51
За първи опит е повече от добре :) Аз вече резервирах билети в IMAX защото разбрах че ще го правиш 3D.
цитирай
3. dexter - Re-ta
11.02.2008 10:23
Номер 1: Некст тайм... споко!
Номер 2: 3D-то е готово... оставил съм го да се рендва в нас... сега работя по 4D
цитирай
4. estrella - Браво!
11.02.2008 12:24
Супер супер яко е! И парчето и папата и изобщо:)))
цитирай
5. dexter - :)
11.02.2008 20:35
Пак благодаря за коментарите и подкрепата.
цитирай
6. анонимен - gerry
03.03.2008 22:46
Mnogooooooooooooooooooo qko,4ak mi se priiska da sam v Italia,no na exkurziq
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!