Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2008 18:07 - Поредно разочарование
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3026 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2008 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хубаво си ни е тук в България. Свикнали сме си наоколо да е мръсно и самите ние не пазим, свикнали сме си като влезем в някой магазин да чуем коментара на "магазинерките" зад гърба си и понякога направо в очите, свикнали сме да получаваме некачествени услуги и да се оплакваме за тях, за съжаление не на място, а и то и да се оплаче човек пак няма много полза. 
Какво беше днес. Става въпрос за една от любимите ми вериги за бързо хранене. Там пилето е направо великолепно. Никой не може да го докара така както го правят там. Пристрастен съм към пилето по оригинална с 11-те тайни подправки и към пикантните крилца и към всичко. Да, става въпрос за KFC - в случая за ресторанта им на Гарибалди. 
За информация - работил съм в тази верига около година. Знам за почти казармения режим на готвене,чистене, контрол на бързината и качеството на обслужване. Заведенията от веригата са едно от малкото места за хранене, на които мога да се доверя и мога да знам, че храната ми е приготвена по стандарт, приготвена е на чисто и е прясна, а докато ме чака да я похапна е съхранявана при оптимални условия. 
Какво ме подразни? Днес бях в горе споменатия ресторант. Изчаках си, обслужиха ме. Е, не ми предложиха допълнително, а и девойката малко се забави с поръчката, но пък беше готина и и простих. После обаче опитвайки се да си намеря маса видях, че ресторанта прилича на кочина. Свободите маси не бяха почистени. Имаше табли с храна и опаковки и по столовете. Въпреки, че има свободни маси, седнах при едни хора, чиято маса беше що годе добре. Хапвах в продължение на около час. Никой не си направи труда да почисти въпросните маси. Такива бяха 4 или 5. Стояха си свободни и хората се чудеха къде да седнат. Днес е неделя. Часа беше около 15. Почти нямаше работа. На каса имаше две касиерки. Незнам защо се получи така. Нито веднъж никой не излезе да провери масите, тоалетната, траш-биновете. По времето, в което аз работех в KFC това беше недопустимо. Нащраках няколко снимки, които ще приложа по-долу.
Надявам се този пост да достигне, до който трябва и да се вземат мерки. Незнам дали е заради недостиг на персонал или поради немърливост на наличния такъв. Аз обожавам KFC и не искам да спирам да ходя там, но ситуации като днес не са ми приятни. Също така съзнавам, че е и до култура. Всеки що годе културен човек би следвало да си отсервира масата, но все пак...
Ето и снимките, които щракнах на тръгване на две от масите:
Картинка 1:
image 
Картинкa 2:
image

*Редактирано на 21.01.2008 16:00 - Веднага щом написах този пост изпратих линк към него и на представителството на KFC за България. Те реагираха веднага и ми беше върнат и-мeйл с обяснение. Във въпросния мейл се казва, че ще се заемат и ще проверят ситуацията и ще накажат виновните. Сигурен, че това ще бъде свършено, за което им благодаря.
Аз ще продължа да си ям от вкусното пиле на KFC!



Гласувай:
0



1. estrella - Личи
20.01.2008 21:05
си по професионалния сленг, че си работил там. Кофти работа:(
цитирай
2. olive - Ха, ми хората просто са преминали на ...
21.01.2008 07:04
Ха, ми хората просто са преминали на "американски стандарт професионализъм"....Лошо!
цитирай
3. анонимен - Hmm
05.02.2008 04:12
Можеш ли да ми кажеш, какво хигиена се спазва в кухнята им...Интересува ме принципно как се прави Колслоу...
цитирай
4. dexter - Анонимен номер 3
11.02.2008 09:42
За хигиената в кухнята и при приготвяне на нещата мога да гарантирам. Работил съм в доста заведения, но КФС нивото е много над останалите.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!