Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2007 17:35 - Студ.град или как да се запознаеш се с вечерята си!
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1072 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичам, когато приключи седмицата или пък и да не е приключила да отида да поразпусна някъде. Както се казва да изпие човек* нещо, да се види с хора, до посваля мацки, да се позабавлява, да потанцува, да пое**е и въобще всички неща, които човек може да направи разпускайки. 
В снощната прекрасна и слънчева съботна декемврииска вечер аз реших да правя точно това или поне някой от изброените неща... нещо не ми се танцуваше и затова реших да пия и да позяпам мацки - пък току виж някоя вързала (в един или друг смисъл на тази дума - по добре само в един смисъл, защото в друг смисъл ми е още рано). Та разбрахме се с няколко приятелчета и хоп ето ни в долината на българската Ентелегенция и просперитет, града с най-много студенти на глава от населението, мястото с най-горещите точки и запетайки (е някой носят и адидас - но избягвам въпросните заведения), града който никога не спи, ... друго не ми хрумва.
Трудно е човек попаднал в 23.30 в събота вечер да намери свободно място. Кръчмите са фулл, за дискотата да не говорим. Цялата налична младеж се е мобилизирала и групово разпуска - досущ като мен.  Сякаш допреди минути са били в библиотеката или насядали в близкия парк и са попивали знания от букварите си, а сега... във въхъра на купона. 
След кратко обикаляне и 15 минути висене на входа на един от стрийт баровете, успявам да се добера да място в бара на въпросния стрийт бар. Събличам си зимниата одежда и я мятам на стола и после сядам върху него, респективно нея (понеже в заведението лиБсва гардероП).  След преживяното дотук вече съм щастлив и започвам да търся обекти на моето желание, като между времено търся сервитъорка или друг подходящ тежък предмет (не че сервитъорките бяха дебели, както се оказа по-късно), с който мога да привлека вниманието на двамата бармани - сервитъорка не намирам, намерих пепелник, но реших да си го запазя за второто пиене. 
След кратко чакане от още половин час мацката на бара до мен някак си успя да му привлече вниманието, като почти легна на бара и свали доста голяма част от и без това оскъдното си облекло... поръча си тя явно поредната чаша вино, а аз се възползвах от нея и от позата и, поръчвайки си голям ром с два пъти и половина по-голяма кола и резен лимон за цвят.
Това, което ми харесва на студентски град е, че човек може да си изкара весело и с 20 и с 200 лева ( с два не съм пробвал). То май и обратното е вярно - и с 20 и с 200 лева, човек може да си изкара добре в стидентски град. Е в случая бях по скоро с 20 лева, тъй като сега положението е предзаплатно. Затова реших да си пия българско пиене (бях планирал дори да повторя, а ако има напрежение в бара и да потретя). 
Така де... след като вече бях и с пиене се отдадох свободно на заниманията си - зяпах мацките из бара и от време на време се включвах в простотиите на приятелите, с които бях. Тук няма да влизам в подробности за простотиите, че не са за маса, а някой може да хапва докато чете това. 
Мен сега ми се говори за въпросната пиячка, българска такава. Наистина в студентски град пиенето си е евтинийка, но и голям боклук. С мъка пресуших първия ром, успях благополучно (не без съдействието на мойта мацка от погоре) да си викна и втори, успях да го и изпия. Не, че съм голям пияч, ама по принип доста нося. Не съм стигал до кило и двестя ракия, но пък не се напивам и от едно пиене. В случая от два мижави рома успях да се намятам. Най-интересното беше, че като се прибрах дори успях да видя какво става с пържените картофи там някъде посредата на процеса. :)
Днес съм си по-добре де. Отново си имам едно на ум - да огранича алкохола. Чудя се и защо трябва да е така. Както казва един приятел - качествения алкохол и въобще качествения продукт не е скъп, просто ние взимаме малко. Дали ние взимаме малко, дали изкарваме малко, или пък дали бачкаме за доброто на хора решили да ни тровят, както въпросните производители на скапан алкохол, държателите на знайните и незнайни барове, предлагащи ментетата и т.н. - това незнам. Имам знанието, ще ми се един ден да имам и силата да им го на***квам на такива дето ме тровят. Може би някога ще живеем в по-добър и по-качествен свят, а до тогава - мислете си за нас и за животните с любов, както казваше босата пешеходка!
----------------------
*като използвам човек и мацки в едно изречение, не казвам, че двете нямат общо... просто едното е под вид на другото! Да не остане с впечатление като в онази реклама на бира "Какво му трябва на човек? Кола, жена и една бира".... нищо такова не влагам в случая. :)
** б
***чу
П.С.Вероятно е пълно с правописни неточности тук, но толкоз мога, а и ми е твърде замаяно за проверка. :)


Тагове:   град,   студ,   как,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!