Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 12:38 - Ъпсурт или реалност!
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2407 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...или как е сега и как би тябвало да е принципно. Изкарвам няколко ситуации, които ми хрумват от близките дни.   Ситуация едно:   Как беше:   След двадесет минутно чакане на опашка за плащане на ел.ток: Аз: Добро утро! Бих желал да си платя сметката за ток, но не си знам абонатния номер. Дали може само по адрес и име? Касиерката: Ние. Илати с номера... Аз: Доколкото знам може да се провери и по адрес какъв ми е номера?!? Касиерката: Илати с номера... вижти колко хора чакат...   Как би било добре да бъде:   След двадесет минутно чакане на опашка за плащане на ел.ток: Аз: Добро утро! Бих желал да си заплатя сметката за ток, но не си знам абонатния номер. Дали може само по адрес и име? Касиерката: Добро да е! Кажете ми адреса и името...   Ситуация две:   Как беше: Набирам номера ... Вечер първа: Оператора: Бгмр...., добър вечер. Аз: Здравейте. Нямам интернет. Кабелът ми за интернет минаваше над улицата. Вероятно е минал камион и кабела е скъсан. Оператора: Светят ли двете компютърчета до часовника? Аз: Ми не съм ги гледал... не светят! (логично) Оператора: Пробвайте да рестартирате компютъра! Аз: Ами дали ще помогне? Държа другия край на кабела в ръката си в момента? Оператора: А може ли да погледнете дали лан-картата свети? Аз: Не свети. Кабела е скъсан... Оператора: Записвам. Утре ще изпратим някой. Аз: Аз се прибирам към 19. Да дойде тогава. Оператора: Ами те по принцип са до 18. Аз: През деня няма никой тук. Оператора: Добре, ще изпратим вечерта..   Вечер втора – 19ч.: Оператора: ...мрежа, добър вечер. Аз: Ами, снощи се обаждах. Нямам интернет и днес трябваше да пратите някой след 19ч. Дали да очаквам вашият екип всеки момент? Оператор: Ами техниците работят до 18ч. Те вече си тръгнаха. Аз: Снощи ми обещахте да пратите някой. Оператор: Какъв е проблема при вас. Аз: Нямам интернет. Кабела е прекъснат! Оператор: Как разбрахте, че е прекъснат. Аз: Ми държа единия край в ръцете си – другия е на тротоара пред блока. Оператор: Ще запиша. Ще изпратим някой. Аз: Утре след 19ч. Нали? Оператор: По рано никой ли няма да има? Аз: Не. Оператор: Ще запиша за 19 тогава. Аз: Благодаря и лека вечер...   Трета вечер. 19.30ч. Няма екип, няма интернет. Играя си с кабела... Телефонен разговор – като разговор от вечер две. Четвърта вечер. 20.00ч. Няма екип, няма интернет. Играя си с кабела... и вече базата ми от роднински връзки от женски пол се е изчерпала и съм почнал пак от най-близките роднини. Телефонен разговор – като разговор от вечер две. Пета вечер... 21.00 излизам да пия. Ден шести... с интернет от друга компания съм. Аha.bg хвърчи... мацки, купон! Ден единадесети: Оператор: Добър ден. Обаждам се от Бг...а. Тук в компютъра пише,че имате проблем. Кога ще Ви е удобно да го погледнем. Аз: Никога. Смених интернет компанията.   Как би било добре да бъде: Набирам номера ... Вечер първа: Оператора: Бгмр...., добър вечер. Аз: Здравейте. Нямам интернет. Кабелът ми за интернет минаваше над улицата. Вероятно е минал камион и кабела е скъсан. Оператора: Сега е 19 часа, но дали ще е възмовно да изпратим техническия си екип сега да отстрани проблема? Може и утре.. Аз: Не, сега ми е удобно. Да дойдат. Ще ги чакам.   Ситуация три: Как беше: Трамвай номер 9. Сутринта към 8.35ч. Стоя изправен пред единствената свободна седалка в трамвая. Към мен се приближа мъж на около 50г. Добре изглеждащ, костюмиран, готина прическа. Той: С ваше позволение, мога ли да заема седалката, която не използвате? Усмихвам се Аз: Заповядайте! Седна... следващата спирка беше моята. Усмивката ми ме държа няколко часа... Как би било добре да бъде: Не би било да бъде по-любезно!


Тагове:   реалност,   Ъпсурт,


Гласувай:
0



1. gothic - За жалост,
10.11.2007 13:12
това е ежедневието! Мога да добавя поне още десетина ситуации като тукописаните, но има ли смисъл? дано да стават по-чести ситуациите като третата!!!
цитирай
2. realism - Ха!
10.11.2007 21:13
Ситуация в Министерството на Образованието: Влизам да си вземам молбата, подадена до Външно, с която ще мога да си преведа и легализирам дипломата за висше образование. Имам картонче с дата за получаване. В кабинета седи готина мацка, силно гримирана, която яде баничка с 2 пръста (на работа сме все пак). Разговор:
Аз: Добро утро! Идвам да си получа молбата за... (показвам картончето).
Служителката: Ми ни знам... то туй.. ни е гутову! (мляс!)
Аз: Извинете, какво значи не е готово? Идвам от провинцията на датата, която сте ми дали... Да мина следобяд или?
Служителката (нацупено): Ми ни знам.
Аз: Добре, тогава кога?
Служителката: Миииииии, ай илати утри...
... "Утре"-то беше 3 дни... Без коментар...
цитирай
3. анонимен - redovnite nomera
03.02.2008 00:17
ситуация: нов wireless рутер
ден 1: с инсталирането интернета ми почва да пада на всеки 5 минути.
ден2,3,4,изнервям се. статистиката ми е вече 30 страници за 4 дни ( за сравнение предния е 1 стр).
ден следващ: давам рутера на ремонт.
във фирмата: действие 1 акт първи - влизам, интериор - магазин за компютри и етц., участващи лица - поне 10 служители.
действие второ: кръжа и чакам да ме забележат, забелязват ме ама не ми обръщат внимание...
действие следващо: извинявам се че ви прекъсвам ама към кого да се обърна да ми обърне внимание???
ЖАДНА ЗА ВНИМАНИЕ
служител: аььььььь ми кулешката гори в ляву.
Там няма никой.*бати колежката.
Пробвам горИ в дясно.Обърнете ми внимание 10 минути са праите че не ме забелязвате имате проблем с рутера който ми продадахте...
**ахти таз ма разбра! каза че ще се обади
ден друг: нямам време да се занимавам
ден последващ: пращам Нели да се занимава.Нищо му няма на рутера....При интернет доставчика: след обяснение на проблема: ааааааа ми да аз съм забравила тука да отметна нещо!до десет минути ще имате интернет.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
само за сравнение: постоянно забравят да отмятат 3пъти се е случвало това с отмятането (трябваше да се досетя че са те, но фактите бяха че от мига от който съм инсталирала рутера интернета ми пада на 5мин точно и имам статистиката от 30 страници, поради което аз невежата в интернет кабелите предположих че е рутера) а веднъж ми изключили кабела че не съм си била вкъщи и "горе лампичката не светела" че не ползвам интернета...и др
ден следващ : нямам интернет ибахти 10те минути
ден следващ: имам интернет ама рутера няма
ден незнам си кой: при доставчика: ама това ли е мак адреса който записахте?
те: да той е
аз: но нямам интернет на тоз мак адрес
те: ми незнам обадете са на тоз номер
аз: Ши са обадя
ден 15 глава поредна от ходене по мъките и скъсяване на живота: ало нямам интернет на рутера....обяснявам за какво става въпрос....
те:ааааа добре до 5 мин. ще имате
аз: моля ви не забравяйте да отметнете отметката там че ми пада на всеки 5....
те: да да добре знаем
действие последно: хепи енд и пиша коментари
то мойто си е неописуемо, немога да опиша мъките които преживях....
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!