Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 15:20 - Принцеса или разгорещена кучка?
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1716 Коментари: 4 Гласове:
0



Сложно нещо са това взаимоотношенията между човеците и по специално отношенията между човек и жена (знам знааммм... шегувам се депросто ме засърбяха и давата пръста, с които пиша.. да го напиша). От край време насам единия пол се опитва да разбере и опознае другия пол, да разбере какво иска и да се научи как да го манипулира може би.

Какво искат жените?...  “Сложно е да се каже” е най-лесното измъкване от този въпрос. Този отговор спестява и доста редове излишно писане.

По интересно ми е да опиша на какви жени попадам постоянно.

Работата ми предполага всекидневно да се сблъсквам с доста самозабравили се девойки, летящи в небесата. Хубаво нещо е високото самочувствие, още по-хубаво е то да е с покритие, но за съжаление не винаги е така. Част от тези девойки припознават себе си като принцеси, летящи високо или спящи дълбоко и чакащи принца -  рекламно лице (уста) на дъвки “зимна свежест” да дойде и да им покаже откъде изгрява луната и колко високо са звездите (или пък как една луна на... звездата).

Другите пък са борбени. С тях не трябва да си има работа човек. Целия свят им се върти в краката, защото знаят как да постигнат това, което са си наумили и поставят ли си цел... си я постигат. Тези девойки обикновенно изглеждат като току що излезли от хралупата си мечка, която преди няма и час се е събудила от дълбок зимен сън. Друго характерно при вторите е позирането в поза “леко сгъната в кръста” и задължително присвити джуки тип “на женско пате клюна”.

Днес ще съм кратък. Спирам до тук с писанките, че работа ме чака. Само едно да знаете – принцеси няма или точно казано “принцесата е просто запечена филия с нещо отгоре” и от тук (или от там)... разгорещените кучките са... просто хляб с набит топъл кренвирш в тях!  




Гласувай:
0



1. akasha85 - ей как се изказа........
10.11.2007 15:40
грубо: разгорещените кучките са... просто хляб с набит топъл кренвирш в тях!

то и аз се изживявам понякога на борбена,ама не съм мечка-хралупарка =) все пак полагам доста стабилни грижи за вида си,уж успявам да се приведа във вид,подходящ за социални контакти :) ама това много грубо изказване........набит топъл кренвирш! ауууууу,де да ни го набутваха,то вече и тва е рядкост :)
цитирай
2. estrella - Виж ти,
10.11.2007 15:54
виж ти:)
цитирай
3. veselushka - Вдъхнови ме :)
10.11.2007 22:05
Драснах и аз нещо за принцесите и принцовете :)

А що се отнася до сравненията ти, брутални, но на място :) Добре си го казал... Жалко само за това, че попадаш все на такива...

Наистина е сложно да се каже какво искаме, защото много пъти и самите ние не знаем. А когато знаем, все ще попаднем на някой кретен, който да не знае...
цитирай
4. dexter - тцтц .. до предните
11.11.2007 13:05
..аз наистина си визирах гозбите: "принцеса с кайма" примерно и "хот-дог"... кое му е бруталното :) Тук можеше да са спагети с доматен сос, пържола с гъби и т.н.
Освен това... номер едно... разбира се, че е важно човек да изглежда добре...
Номер...преди моя... не попадам на такива :) просто си ги има... :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!