Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2007 16:32 - Трамвайни песни, баби и екстриим емошънс
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4624 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 01.08.2007 17:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Определено днес сутринта беше някак различно. Адрелина ми се качи до толкова, че май още е заседнал между сливиците и ушите.  В следствие ме боли гърло и едното ухо ми е заглъхнало някак странно.
Какво се случи?
Стоях си снощи аз до късничко и си оправях новите теми в start.bg (ако нямате и Вие да си направите). Беше вече станало към 1 и нещо и реших да лягам. Навън времето не изглеждаше обещаващо - затова и благодарих на комунизъма за панелките и че ще спя на закрито, пуснах една вода за всеки случай и си легнах щастлив от свършеното ( с темите, не с водата и молитвата). 
По-някое време бях разбуден от гръмотевиците, дъжда и разразилата се лютя лятна бюря (това ако някой може да го каже 10 пъти бързо - бирата е от мен). Така полузаспал - полусъбуден почнах да кроя планове. Явно щеше да си вали и явно на мен ми трябваше стратегия за сутринта - "Как да стигна до работа възможно най-сух" или "Как да стигна до работа възможно най-малко мокър". 
6.30 - в толкова ми е първата аларма. Аз бях готов. Буден като петел на три редбула стоях и дебнех алармата да звънне. С ясна и бистра стратегия. Разбира се изключих алармата и си доспах до 7.30 - кой ли става в 6.30?
7.30 - трябваше да се действа бързо - душ, гладене, закуска. Идеята беше 8.00 да съм на спирката пред блока и да дебна трамвая, който ще ме стовари точно пред офиса. В крайна сметка бях на спирката в 8.10 ама трамвая го нямаше. Имаше обаче дъжд. Имаше и поне още 100 човека, които се бяха свили под спирката и явно по-отдавна от мен дебнеха транспортно средство. В миг се поколебах да тръгна пеш (с трамвая патувам 50мин до работа). Веднага се разколебах и зачаках. Добре, че трамвая не се забави много - чаках 35мин на спирката. Под 4-те квадрата спирка бяхме станали вече 3000 човека. Дойде една десятка. Единична. Аз още щом я видях изкочих напред в дъжда и се качих пръв като прескочих 3 баби, две майки с деца и един клошар с цялото му имущество. 
От тук почна интересното. Учил съм физика ама незнам това как е възможно. Всички 3000 човека се натъпкаха в единичния трамвай. И минахме още през поне 10 спирки на които се качиха по още 3000 човека. Има няма до центъра стигнахме 30-35000 човека.  Аз бях заобиколен от бандата баби, които прескочих на качване. Хубавото е, че бях два пъти по висок от тях (аз съм 185см). Станах много близък с бабите. Едната беше с найлонов дъждобран и беше приятно влажна навсякъде. До края на полета разбира се всичката и влага беше по мен (май още е там - нямам търпение да си изваря дрехите).
Всичко до тук хубаво. На всичко отгоре на пода на трамвая имаше локва. Бях нагазил почти до колене, лошото е, че бях ограничен откъм движения от бабите, които ме бяха запънали. Иначе бих си поплувал. Аз обичам да плувам рано сутрин преди работа. 
Добре поне, че не закъснях много за работа - има няма 40-50 минути. Ама на фона на приятното изживяване си е все едно съм дошъл навреме. 

Все пак за какво пиша всички тези глупости. Ми как за какво.... в цялата тази суматоха не можах да взема телефона на бабите. Ако някоя от моите спътнички-баби чете това, моля да ми пише на лични. Може да излезем на клуб (пенсионерски) или някоя сутрин да идем заедно на поликлиника.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много свежо! :)
01.08.2007 17:05
Много свежо! :)
цитирай
2. arashi - :))
01.08.2007 17:10
Нищо не споменаваш за ромите в 10-ката...чудно преживяване,особено когато вали :))
цитирай
3. dexter - мдаа
01.08.2007 17:12
съвсем забравих за 5-те циганки с метлите, които се качват от някъде и слизат по една на спирка :)
цитирай
4. natali60 - смях се тихичко /в стаята има спящ човек/,
01.08.2007 17:13
но от сърце! :)))))))))))))
цитирай
5. анонимен - ot peps
01.08.2007 17:28
nice very nice my bibfr :):):)
цитирай
6. анонимен - смях!
01.08.2007 19:59
леле, човек, цепиш! сега ако не ти изчета целия бльок пък на!
цитирай
7. dexter - :)
01.08.2007 20:02
Благодаря и на 4.; 5. и 6.
А 6. май не съм ти отворил много работа. Съвсем нов съм в това :)
цитирай
8. lea - хехеех
01.08.2007 21:35
много готино и много познато :) а тая 10ка е като мой втори дом :P
цитирай
9. dexter - за 10ката
01.08.2007 21:42
Ми, който пътува с десятката сутрин да се обажда. Аз понякога и с 9ка де. :) Ще е яко да се приобщим покрай трамвая. Може би дори ще ми е по приятно отколкото с бабите :)))
На номер 8. честито за УАСГ-то :)
цитирай
10. lea - тенкЮ :)
01.08.2007 22:01
на номер 9 :D ако ше строиш къща => след 5 години свиркай :P

аз се подвизавах за кратко в 10ката (около 20тина дена), но затова пък остави ярка диря в душата ми :D особено рано сутрин
цитирай
11. анонимен - davai bace
02.08.2007 10:39
moga da te zapoznaia sys 60godishnata si sasedka i baba i.
цитирай
12. dexter - до 11.
02.08.2007 11:52
Ако са запазени ги взимам и двете! Колко им е пенсията знаеш ли?
цитирай
13. pongo - Когато бях по-малък,
03.08.2007 00:24
имаше едно списание "Математика" в него веднъж бях прочел следната задача: "Всеки човек отиващ сутрин на работа знае, че в автобуса винаги има още едно свободно место. Да се докаже, че това не е вярно.

Аз естествено съм много далеч от математиката, но тази задача, не знам защо я помня и звучи много яко!:)
цитирай
14. анонимен - женен ли си?
03.08.2007 12:17
Супер умрях си от смях тука сам сама в офиса.Търсиш ли си жена?
цитирай
15. анонимен - xaxa ей номер 14.
03.08.2007 17:26
Не съм женен ама аз съм малък за такива неща - едва на 24 съм :)
Все пак кажи какво можеш да готвиш? :))))
цитирай
16. анонимен - Gerryline
03.08.2007 19:50
A ne ti li stana lo6o!?
Znae6 kak e-pretapkano,zatvoreno prostranstvo,bez po4ti nikakav priliv na 4ist vazduh i faktut,4e ne si zakusil o6te,vodqt do nisko kravno,t.e.-pri4ernqva ti pred o4ite,zaviva ti se svqt,vsi4ko ot stomaha ti se ka4va ne gore i takiva vse hubavi ne6ta.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!