Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2007 22:28 - Нещо приятно...
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2219 Коментари: 6 Гласове:
0



Ей така като стане хич не е добре. Абе за музика иде реч тука. Аз принципно си слушам доста различна музика. То си е в зависимост от това с кой съм, къде съм, на колко съм и с колко съм. Значи ако съм си вкъщи сам или пък другаде или пък с кола и т.н. много си се кефя на хаус/денс музичка. Абе май т"ва си предпочитам. Друга крайност... ако съм с приятна компания (някои засукани девойки)... и леко пийнал, абе като кипне кръвчица... онзи ми ти поп фолк. Т"ва Преслава (онази девойка от мастиката с големите дини). Та и това може да ме зарадва де.   

Идеята ми беше тука, да представя една песничка дето много ме зариби тези дни. Уникална просто. Всъщност незнам защо. Рядко се получава да се израдвам така на някоя песничка ама тая си ме държи де. Вчера ми я изпратиха, въртях я цяла нощ, сутринта към работа си я слушах на мр3то, на работа я намерих в ю-туб и там доста пъти я слушах и сега като се прибрах пак е на дневен/нощен ред.

Това дето го пиша сега е без смисъл, ама ще ми е готино след ХХХ дена да прочета к"ви простотии са ми внасяли радост в живота. :)

Ето го и парчето. Ако и някой друг го зариби така, нека пише. Е, на други пък може и да не им хареса. "Въпрос на вкус", казало кучето и се облизало под опашката.






Гласувай:
0



1. анонимен - Готино! И парчето, и това че реши ...
25.06.2007 09:08
Готино!
И парчето,и това че реши да го споделиш с нас.Но честно да ти кажа по-инретесно ще ми е да видя какво ще мислиш за всичко това след ХХХ дни.
цитирай
2. анонимен - gerry
25.06.2007 09:24
Божо,ако се чудиш кой ти е този анонимния,аз бях:)
цитирай
3. dexter - Хаха
25.06.2007 10:03
Тъкмо ме хвърли в дълбок размисъл и разследване на създалата се ситуация... добре, че си призна.
цитирай
4. nelly - :)
09.07.2007 11:35
Много яко парче. Почвам да го слушам за втори път. Мерси:)
цитирай
5. dexter - м
09.07.2007 14:19
така си е :)
цитирай
6. анонимен - :)
17.05.2008 12:27
http://youtube.com/watch?v=oB5496b8wH0
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!