Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 23:09 - Държавата на проститутките!
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1567 Коментари: 3 Гласове:
0



Странни неща стават около мен тези дни. Може би досега не съм им обръщал много внимание и сега като са се насъбрали....
Хора просто бъдете на щрек. Оказа се, че опасността дебне от всякъде. Всеки гледа да те прекара и да те мине метър, че ако има възможност да те повтори и то пак на аванта. 
Тука в случая бях тръгнал да доказвам горните два абзаца в примери, ама да ви кажа ще ми се да пиша тука само весели неща. Кво да се товарим излишно. :)
Говори ми се за алкохол, за купон, искам да издивея както аз си знам....и както от месеци не съм го правил... Явно не съм си намерил точните хора за съвместни инициативи...има време...всичко с него :)
А какво яко е било.... примерно периода "Варна"... 5 години студентство....5 години купон.... Е как нямаше слаб момент... И не е да кажеш, че не съм учил... е мачках ги изпитите... и то без да си давам много зор. Даже като се замисля добре съм се правил. Два пъти бакалавър и един път магистър на фона на минимум три пъти седмичните избухвания не е малко нали? :) Или пък 5 години студент с 2 години трудов стаж и 3 години пиянство, всичко това за 5 години... абе сметки... всичко е до числа и знаци. Ей ама т"ва Тралала ... липсва ми цялата простотия лъхаща от там. Точно това ми харесваше - простотията. :) Или пък "Час Пик" - цяла нощ елитна чалга и готини мадами (обратното не е вярно) :) И лятото на плажа. И целият народ. Абе Варна - там си беше вълшебно. Надявам се след години да напиша същото за София. Засега не мога. Твърде откратко съм тук. 
Ама за алкохола ми беше думата. Ей как отпуска, човек става друг бе. Едно "куба либре" - абе тъпичко си е още; второ "куба либре" - абе може и да се получи; трето "куба либре" - абе кво броиш овце бе...качвай се на масата/черешата и т.н. 
Ех как ми липсват тези студентски години и масите, които ми се връзваха на акъла и тези специални моменти - моментите в които съм бил себе си - помня как правих лицеви опори в 4 сутринта на центара на Варна щот ми беше кеф; помня как седях на плажа с приятелите и си пиехме бира и правихме нищо; помня как на пейката в морската с онази мацка..., помня и моментите, в които нищо не можех да си спомня, помня мивката в малката квартира в следствието от някой весели моменти... Не ме слушайте. Говоря несвтрзано. Едно ще Ви кажа. Не пиите, не се забавлявайте и не прекалявайте с удоволствията... Само така, в един момент ще узнаете, че живота е минал и не сте живяли. 
Надявам се скоро да си върна горните обороти и пак да заживя на макс, но засега сериозно и отговорно!  



Гласувай:
0



1. dexter - Държавата на проститутките!?!
13.06.2007 23:11
А къде останаха те във всичко? Абе на кой му пука за тях...
цитирай
2. анонимен - gerri
14.06.2007 22:06
Моля за повишено внимание от всички.Грози ни голяма опасност,тои става все по-довър!
цитирай
3. анонимен - eh eh
15.06.2007 00:01
na men li go kazva6?
Az li da ne znam kakvo e? Kakva e prostotiqta......golqma!!

I za licevite opori.I za mizernata kvartira,A za sakvartirantite........eh eh. Minaha tezi bezgrijni godini.

Ei da znae6 nqma da se varnat ve4e nikoga:(((
Dano ima po dobri ot tuk natatak.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!